AZI


Astazi nu sunt eu, azi sunt trista si nu-mi gasesc locul printre voi. Vreau doar sa stie Dan ca nu-i iubesc nici ficatul rupt nici splina si ca ma gandesc la el. Oricum cine are nevoie de toate organele?

Draga Dan, eu si Rux chiar am venit la tine dar o tanti urata de jos nu ne-a lasat sa urcam la camera ta, asa ca am sunat-o pe asistenta de la reanimare si mi-au spus ca esti bine si ca dormi, asa ca am plecat un pic linistita. Sper ca vineri sa nu mai dormi pentru ca vin la tine si o sa-ti aduc mandarine si ciocolata cu alune.

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „AZI

  1. "Rux"

    🙂 (subscriu) :X

Lasă un răspuns

