Din categoria ce am gasit eu in posta azi


Ies eu sa-mi cumpar floricele si ce gasesc in posta? Ei bine, un pliant electoral, dar trebuie sa recunosc ca este unul extraordinar de nostim. Romeo Hanganu si Florin Anghel sunt in prim plan, iar ideea e ca ei fac „o echipa buna”. Partea frumoasa o descoperim in momentul in care intoarcem plianul. Cei doi imbracati pentru un meci de fotbal. Hanganu, nr. 1 in Ploiesti (asta scrie pe tricoul lui) spune „Ce facem cu „GASCA? Ii spulber eu sau tu?” si de cealalta parte, Anghel cu nr. 1 in Prahova (asta scrie pe tricoul lui) care spune „De ce nu amandoi?”. Fantastic sau cum ar spune cineva „absolut fantastic”.

PS: sa se observe si conditia fizica a celor doi, care sunt niste adevarati sportivi. De cealalta parte, conditia fizica a celorlalti.

PS2: Concurenta este speriata, cel putin asta denota modul in care isi tin mainile.

Doamne, cat am ras!!!

Dovada:

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Din categoria ce am gasit eu in posta azi

  1. fanezmeu

    Numarul 1 e pentru portari

Lasă un răspuns

