Goguta


Bun, zilele trecute ma gandeam sa-mi cumpar un Tico, dupa ce toti colegii au ras de mine, m-am reprofilat. Asa ca mi-am luat un Matiz albastru :D. O cheama Goguta si este numai a mea. Din august o sa o conduc prin Ploiesti, asa ca daca vedeti un Matiz cu numarul 01 LIE sa nu va asteptati sa opresc sa va iau din statia de autobuz. Nu, nu nici macar pe tine Andrei care m-ai lasat sa vin joi acasa prin ploaie cand am luat autobuzul gresit.

Asa ca Goguta este doar a mea si cum a spus cineva care stie despre ce vorbeste „Matizul este cea mai buna masina, un adevarat Jeep pentru cunoscatori!”

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Goguta

  1. Ancu

    Macar acum cand ne mai hotaram sa mergem undeva nu ne mai lovim de intrebarea: oare cine poate sa ne asigure o a doua masina? :)) Desi imi imaginez eu cam cum ar decurge mica excursie avand in vedere ce sofer este Robert. Oricum, Roxule ne-ai dotat cu un sofer. iti multumim. Si probabil si Catalin (parca asa il chema) va fi fericit pentru ca nu se va ma chinui cu suc si bere fara alcool.:D
    Glumesc kidule (partial). Sa o conduci sanatoasa si incearca pe cat posibil sa eviti stalpii si gardurile si… eventual pe noi…adica sa ajungem in masina, nu sub ea. :*

  2. fanezmeu

    corect. Tu conduci, noi bem si te lasam sa dormi pe patura cat vrei tu

Lasă un răspuns

