Recunosc, sunt vitezomana =))


Dicutie intre mine si instructorul auto:

Inst: ei si cu cat trebuie sa mergem noi in localitate?

eu: pai cu 50 legal

Instr: si pentru ca noi suntem incepatori cu cat trebuie sa mergem?

eu: habar n’am probabil cu mai putin de 50

Instr: Si atunci de ce avem 85????

Ps: asta a fost in prima ora

La ultima ora de condus adica joi

Atmosfera: ploua infernal centrul Ploiestiului plin de masini

Instr: hai prin centru

eu: nuuuuuu

Instr: hai ma ce iti e frica

eu; aaa da

Instr: haide ca tre’ sa-i ducem pe astia acasa (erau doi in spate)

eu: si autobuz n’au?

Instr: haide!

dupa ceva timp

Instr: De ce tremuri ti-e frig vrei sa dau drumul la caldura?

eu: aaa nu de frica tremur si i-am taiat fata unuia

Tot la sedinta de joi

eu: pot sa depasesc si eu camionul

Instr: hai bine da-i da’ repede

eu: Bine 😀

Instr: da nu face curse cu el pe sosea

MORALA: sunt o „soferita” excelenta =))))

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Recunosc, sunt vitezomana =))

  1. hahaha asa eram si eu cu scoala si la examen m-a rugat politistu sa nu mai merg cu 20KPH :))))

  2. nechi

    daca nu ma insel… doar in afara localitatii timp de 1 an a viteza maxima redusa (european -90, national -80, autostrada -110)

Lasă un răspuns

