Ca’n filmele cu prosti


Ma duc eu azi ca un om bun ce sunt sa-mi platesc darile pentru a-mi intocmi dosarul pentru examenul la condus. Bunnnnn si pe langa faptul ca este stiut ca tre’ sa stai la nu stiu cate ghisee si la nu stiu cate cozi mai dai si de nesimtirea unora. Intru la trezorerie sa-mi platesc taxa sa-mi scot cazierul la urgenta (mai eram cu Alex si Elena cu care stateam la o coada infernala) si vine o tanti care-mi face cu ochiul si ma intreaba : Pt cazier? eu: da ea: pai atunci veniti cu mine

eu, crezand ca ma scapa de coada din fata, zambesc si ma duc, platesc 5 lei dupa care ma pune sa stau la ghiseul cu numarul 1 sa primesc chitanta. Vazand ca in fata mea e un singur nene zambesc si mai mult si ma asez in spatele lui…. si de aici incepe partea ca-n filmele cu prosti

Functionarul : stati la coada va rog (zambind)

eu: Pai stau multumesc (zambesc inapoi crezand ca e un zambet ca sunt simpatica- sa se retina ca aveam o bluza cu o fata cracanata cu pistrui, era imposibil sa tipe cineva la mine)

(intre timp eram singura de la coada si ma duc aproape de ghiseu)

Funct: La linia galbena, stati la coada!!!

Eu: Pai nu e nimeni si…

Funct: La linia galbena pana va strig, mai repede, hai!!!

Eu: Pai… sunt singura la coada asta!

Funct: La linie….

(ma intorc 3 pasi si stau la linie)

Funct: cine are dosarul cu ….. (nimeni nu venea) eu ma duc iar la ghiseu crezand ca e randul meu daca nu a venit nimeni cand a strigat

Funct: La linie domnisoara nu trebuie sa chem paza!!!!!!!!!!!!

si stau 10 min pana se gandeste el ca NU MAI ERA NIMENI INAINTEA MEA SI ESTE RANDUL MEU

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Ca’n filmele cu prosti

  1. fanezmeu

    Dar recunoaste ca la un moment dat a venit o tanti inaintea ta, a terminat ea, te-ai dus tu la ghiseu, ala ti-a zis iar sa treci in spetele liniei, iar la cateva secunde ti-a strigat numele si ti-a zambit ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Oricum, povestea este usor exagerata, dar amuzanta si dupa atata timp… apropo de timp, mai punem si noi ceva pe blog?

Lasă un răspuns

