De astazi


Ma distreaza rau sa vad cum se complica unii sa inteleaga viata si sa-i inteleaga pe cei din jur si da, recunosc, si eu ma mai complic uneori, dar imi trece repede. Vorba Ancai, sunt o diva si doat asta conteaza sau un panda vorba lui Kob 😛 mai noi un panda alcoolic (si nu nu vin la Ikea azi 😛 mai vorbim sapt viitoare :)) ) )Nu e mai simplu sa nu minti ca sa nu te incurci in minciuni si sa incerci din cand in cand sa respecti pe cel de langa tine? Eh, va spun eu este, dar romanul se complica, incearca sa „ia prin surprindere ca sa nu se prinda” (te recunosti nu?) sa ia pe ocolite sau sa spuna niste chestii amuzante pe post de minciuni si, culmea, eu le cred :))) dar cel putin ma distrez.

Lucrurile simple sunt atat de frumoase! si, mai copilasi chiar credeti ca va baga cineva in seama? Cand va vad atat de seriosi nu-mi vine sa cred…

Hai sa va povestesc de azi. Cautam eu administratorul unui bloc si o batranica simpatica mi-l arata si urmeaza:

Eu: Buna ziua, am inteles ca sunteti adminsitratorul blocului 105…

El: Aaaa eu am venit sa-mi iau bicicleta

Eu: Da, dar am si eu o rugaminte daca-mi puteti spune cate ceva despre panourile solare de pe blocul 105 cand au fost amplasate, daca mai functioneaza….

El: Nu sunt administrator, am venit dupa bicicleta

Eu: Bine, ma scuzati

Si batranica dupa mine : Fugi dupa el domnisoara ca el e administratorul ii e frica de toti ca a furattttttttttttttttttttttttttttt si barbatul o ia la fuga….

=)) geez

Faza 2 la care mi-au dat lacrimile :

Se tot plimba un baietel in 44 care cere bani de la lume ceva de genul „te rog da-mi si mie bani daca ai mai multi ca sunt si eu un baietel bolnav” are cam 12 ani si parul lung si dupa ce strange banii rade si spune „Ce bucuros sunt azi ii dau bani bunicii mele pentru paine”. La inceput i-am dat, dar astazi nu aveam nici eu bani (Alex stie, multumesc ca mi-ai scos bani si sper ca ai uitat PIN-ul ;;) ) si i-am spus ca nu am. Aveam castile in urechi si ascultam o melodie trista cand m-a batut pe umar si mi-a zis, dupa ce eu i-am spus ca nu am bani, : Am primit un strugure vrei si tu?…

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „De astazi

  1. Kidule stim noi cum e cu „da de ce sa zic adevarul? mai bine trantesc o minciuna penibila si sper sa nu insiste prea mult pe tema asta”. Doar ca majoritatea sunt prea prosti ca sa tina minte ce minciuni u zis..si stim noi ce iese din asta 😀

Lasă un răspuns

