Quiet times


Cel mai mult urasc minciuna si chiar daca multi spun ca treci mai usor peste ceva pentru ca toata atentia ti-o canalizezi pe minciuna, nu pe ce ti s-a intamplat, nu e adevarat. E mult mai simplu sa auzi adevarul mai ales de la cei pe care ii simti aproape sau ma rog pe care ii vrei tu aproape si ti-ai inoculat atat de mult ideea ca si ei te vor apropape incat chiar crezi ca e adevarat.

Mda, in alta ordine de idei am fost sambata la Brasov si a fost superb si da as pleca in orasul asta cat as clipi si nu m-ar interesa de ce las in urma pentru ca oricum nu mai am ce lasa. Si e vina mea. Aaa si am mai fost la Cheia, dar a fost groaznic pentru ca am fost pentru serviciu si oricum statiunea e penibila.

Nu las in urma tot si toate, nu inchid ochii si nu merg mai departe.

Ma gasiti in Bucuresti (scarbos oras),

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

