Zambete


Vreti vestea buna sau cea proasta? Eh oricum nu va spun niciuna, macar astea sa ramana pentru mine. Vreau sa fug un pic de toti si probabil voi reusi peste cateva saptamani sa scap. Nu-mi plac sarbatorile, toate lumea se duce sa cumpere cadouri si toti sunt fericiti. Eu n-am fost cuminte anul asta, deci Mosul nu o sa-mi aduca nimic. Si nici nu vreau mult, poate un zambet, doua, mi-ar fi de ajuns o clipa.

Sunt programata pe 11 sa dau iar sala pentru examenul auto, sa-mi tineti pumnii, poate reusesc si eu de data asta sa iau si sala si orasul. N-am chef sa scriu azi asa ca somn usor to you all, poate maine dorm mai mult si o sa fie mai bine…

Va doresc multe zambete tuturor

Un comentariu

Din categoria Uncategorized

Un răspuns la „Zambete

  1. incearca sa zambesti…viata nu e asa de grea intotdeauna…un zamber poate face minuni

Lasă un răspuns

