Minune de Craciun


Ma duc eu in centru azi cu Alexandra si cand ne intoarcem decidem noi sa mergem cu 44, pentru ca al meu tata drag mi-a explicat ca incepand cu data de 7 ianuarie seara voi avea voie sa iau masina singura. Sa nu se inteleaga gresit 7 ianuarie 2009  SEARA, adica nu dimineata, nu la pranz, seara insemnand dupa ora 17.00, voi avea si eu voie sa conduc singura, adica fara el in dreapta, masina la care platesc de-mi sar capacele de cateva luni bune. Sa trecem repede peste frustrarile mele personale si sa revenim la povestea de la inceput.

Ne urcam in 44 si la un moment dat  incepe sa miroasa ciudat… ne uitam stanga dreapta nimic, sus nimic dar jos… jos un cersetor care evident ne-a urat un Craciun fericit, lucru pe care i l-am urat si noi drept raspuns la bunele intentii, dupa care, evident, ne-a cerut bani. I-am spus cu zambetul pe buze (na is Sarbatorile de Iarna tre’ sa avem spiritul Craciunului in noi) ca nu-i dam nimic si ne-am continuat discutia in ciuda mirosului de cadavru care venea dinspre el. Subliniez ca el era pe jos, adica nu se putea ridica in picioare din cauza unei boli grave cred :-?? Ajungem la statia la care trebuie sa coboram, deja ne gandeam ce sa facem pentru ca nenea statea exact la usa de langa noi (sa-l sarim, sa-l ocolim, sa ne ducem la alta usa? ) ei … cand noi ne gandeam la asta nenea s-a ridicat frumos in picioare si a coborat. MINUNE AM ZIS ! Minune de Craciun si noi am fost martore ….. cred ca pe nenea il cheama Lazar

PS: ningeeeeeeeeeeeeeeeeee

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

