Nu vrei sa citesti


Mi-am dat seama ca nu-s buna de nimic daca stau acasa. De dormit tot putin dorm, deci nici macar asta nu s-a schimbat. In schimb nu adorm decat la ore gen 4, 5, uneori chiar 6 dimineata si a doua zi ai mei se sperie si verifica pe la 15 daca am murit sau dorm.

Ahm… si… nu, nu-ti mai spun nimic, se rezolva toate imi zic unii. Vom vedea noi si in cazul in care nu aveti dreptate promit ca o sa am eu grija de voi.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

