La munca, nu la intins mana


De maine incep serviciul si contrar aparentelor d’abia astept. Eh, asta o sa ma tina pana maine la 8 juma cand deja o sa ma rog de toti sa ma duc acasa pentru ca o sa-mi fie prea somn sa ma pot concentra.

Aseara am adormit iar la 4 si ceva parca :-??, azi m-am trezit iar la 3. Am vazut un film groaznic cu o fetita de 15 ani care avea aparat de indreptat dintii si-l iubea pe un baiat urat. In final si baiatul o iubea pe ea si fata nu mai avea aparat de indreptat dintii, dar isi pusese el. Cu alte cuvinte iubirea nu tine de cat de drepti ai dintii :))) sau de cantitatea de metal din gura. Ei si cum va spuneam fata credea ca ai ei parinti se vor desparti dar de fapt ei ii organizau o petrecere de ziua ei.. cam prostuta zic eu .

Inca ceva, da am vicii si sunt mandra de ele !!!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

