Februarie e luna mea preferata


Buna seara draga blogule, zilele trecute am racit rau si azi ma scurg la propriu. Eu nu racesc ca orice om normal cu o mica durere in gat si nas infundat. La mine totul este dus la extreme, asadar nu-mi simt gatul, ma doare tot corpul, am febra, ma doare capul de simt ca-mi explodeaza, ma mananca urechile, nasul meu s-a transformat intr-o buba mare si rosie si ambele buze le am atat de rosii incat poti sa juri ca m-am dat cu un ruj de doi lei de la magazinul din coltul strazii.

Tratament asadar

Am inceput cu Paracetamol, am vazut ca degeaba am zis ca-mi trece in cateva zile. Noaptea m-am trezit sufocata cu… hmm cum sa spun sa sune mai bine? Ei, m-am trezit ca nu pot respira. Si asta nu o singura data, ci de vreo 5 ori. Prima data s-a intamplat la 12 cand era ca si cum nu m-as fi culcat deloc, apoi la 1, la 2 jumate, la 3 si tot asa pana cand m-am decis ca nu mai are rost sa ma mai bag in pat ca tre’ sa plec la ziar.

Etapa 2

Azi mi-am cumparat Coldrex, Fervex, Strepsils si 3 cutii de ceai (am uitat sa va spun am baut la ceauri cat n-am baut toata viata mea de copil batut de soarta care nu are bomboane acasa). Mi-am mai luat un pachet de servetele (de masina, adica 150 de buc) si am plecat cu drag la munca unde am consumat tot pachetul de servetele si mi-am distrat colegii care, in timp ce mie-mi curgeau ochii, ma intrebau de ce plang si de ce sunt suparata. Cum naiba sa folosesti 150 de servetele in noua ore? Si daca stau sa ma gandesc bine mi-am mai luat 2 pachete de servetele deci in total 170 bucati de servetele pe care eu le-am folosit sa-mi sterg nasul de 170 de ori???????????? O sa-mi cada nasul :(( si era dragut saracu’

PS: Sunt foarte irascibila si nu suport pe nimeni pe langa mine, ma enerveaza si cand imi aud numele, asa ca dragi prieteni imi pare rau ca nu-s cel mai simpatic om din lume zilele astea si ca vorbesc tare pentru ca nu aud ce vorbesc.


PS2: Ma intreb de unde vin mucii? Am cautat pe google „cum se formeaza mucii”, „de unde vin mucii” si nimic, asa ca raman recunoscatoare pentru cel/cea care-mi explica. Pana atunci ma duc la a 7-a cana de ceai de cirese pe ziua de azi si la cartea mea frumoasa pe care o citesc printre lacrimi J

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Februarie e luna mea preferata

  1. Pai, tratamentul tau a fost usor si imporvizat. Eu am trecut si prin mareata experienta de a face tratament de genul ala cam o saptamana asa, dupa care am ajuns la urgente (ca sa nu fac reclama) si am trecut pe polidine si gentamicina. So.. fazan :p

  2. roxu

    hai hai ca eu stiu de asistent … asa ca nu a fost chiar asa de rau pt tine 😛

Lasă un răspuns

