Mircea Radu sunt …


From karenina on Nu-ti raspund la SMS partea II # [Pending]

nici nu vreau sa ma gandesc ca nu-i pasa…poate tocmai la mine e problema…nu-i pasa si nu pot accepta asta?

ASTA AM PRIMIT, cum eu sunt draguta raspund:

Imi pare rau sa te dezamagesc dar da, problema e la tine pentru ca nu poti accepta ca NU II PASA (asta in cazul in care se intampla in mod frecvent sa nu-ti raspunda). Geez, eu sunt mai nou Mircea Radu?
PS: deci cele care cauta pe google „nu-mi raspunde la SMS” chiar cauta o solutie, nefericite fiind (caci mi-e greu sa cred ca un tip cauta asta) ca nu sunt bagate in seama.
SFAT: Get a life!

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

