Stelute


Nu vreau sa inceapa aprilie, iar am senzatia ca nu pot tine pasul cu tot. Incep sesiunea cica peste cateva saptamani, am licenta, am lucrarea finala la psihopedagogie, mai am un an de filosofie, am inceput de master, am job si uimitor sau nu simt ca n-am viata :)). Nu-mi place de mine… sunt… normala cred… sau banala …

Facem atat de multe lucruri pe care nu le vrem si suntem convinsi ca nu se vor ajuta cu nimic pe viitor, dar le facem doar asa sa fie.. nu nu e corect

Vreau cercei colorati si esarfe imense, fuste lungi si papuci comozi, nisip mult si guvizi care rad la mine si pe care nu-i pot manca tocmai pentru ca imi zambesc, unghii cu oja verde si codite de ata in par de juma’ de an, beri la halba nu la pahar si crema de galbenele.

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „Stelute

  1. am o intrebare.. 😕 stii cum se fac coditele din ata in par ? imi doresc mult sa invat dar nu gasesc nicaieri.. cu modele chestii ? 😐 te rooog sa`mi spui daca stii .:(

    • roxu

      Da stiu cum sa le fac, dar asta nu inseamna ca-ti si spun. Da sunt groaznica stiu si ma mandresc cu asta ;;) oricum nu ai cum sa inveti sa le faci decat daca vezi la cineva so…

Lasă un răspuns

