Moda primavara-vara


Am o problema… bine, stiu am mai multe, dar una ma macina rau zilele astea :))
E cald afara, ceea ce presupune ca na nu te mai imbraci cu ditamai bluza sau ditamai puloverul pe gat si-ti iei un gen de tricou pe sub o gecuta/ hanorac. Cel putin asta fac oamenii normali… daaaaaar toata saptamana asta am vazut ploiestenii care asculta muzica house/ manele ca si-au scos deja din dulap pantalonii scurti, tricourile albe pe care scrie Nike, MIke sau Niche (depinde de magazinul/oborul/targul de toatel/taraba de unde au cumparat tricourile) si adidasii aia gen pantofi cu botul lung cu sigla de la Adidas si eticheta cu „Yang chui”. Am zis ca le este foarte cald, dupa care am fost binecuvantata cu ideea ca iarna magazinele/tarabele/oboarele/ targurile de haine aveau reduceri pentru toalele de iarna si, evident, romanul simte nevoia sa-si etaleze toalele noi ca doar na, pe timp de criza omul moare de foame, dar are tricou „Mikey”

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

