Fara sens


Nu am ce sa va spun, aveam doar chef sa scriu ceva. Stiu ca in ultima vreme am scris rar pe blog, drept urmare ma intreaba lumea ce se mai intampla cu mine… pai mai nimic, doar ca am descoperit ca’s usor de citit si ca intrebarea „dar de ce esti suparata?” ma enerveaza la culme. Am mai aflat ca depind de multi ca sa fac cate ceva si nu-mi place asta deloc.

PS: vreau sa ies un pic din lumea mea cine are chef sa ma ajute sa ma anunte

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

