De la sapa la catedra?


Imi cer scuze in public si nu’s obisnuita sa fac asta nici macar fata in fata. De ce?

Well, m-am luat de un nene din Ploiesti (nu spun nume nu spun functie si da, dragi colegi de munca stiu ca voi va veti da seama) care a incercat prin niste brosuri  sa indemne adultii sa-si trimita odraslele la scoala si pe coperta brosurii scria „Trimiteti copII la scoala!”. Nenea a scos alte brosuri pe motiv ca alea erau gresite, dar buba a ramas acolo, adica ba erau toti copIII trimisi la scoala, ba erau doar cativa copII sau ma rog doar cel care e editat brosura stie exact ce voia sa spuna.

Si dupa ce ma iau eu de nenea, acum citesc o carte, care, culmea, este un curs pentru facultate.

REMEMBER:  facultate= acele studii care urmeaza liceului, liceu care presupune sa termini 8 clase, scoala generala care presupune ca ai fost si pe la o gradinita/cresa etc.

In cartea, care apropo e faina daca ma limitez strict la informatie, scrie cam asa:

„Cercetarea, analiza publicului, analiza concurentei, elaborarea de strategii coerente, comunicarea si evaluarile reactiilor publicului ESTE necesara pentru atingerea acestui obiectiv”

„Majoritatea CONTIN cateva elemente unanim acceptate”

„Ca CAracteristica activitatilor…”
„Functia manageriala a relatiilor, este extrem de importanta pentru participarea directa”

Si am ajuns la pag 50 … ma intreb oare cum un profesor universitar, caci nu este asistent, poate sa faca atatea greseli grosolane??? Mi-am adus brusc aminte de profa de economie din primul an care urla de la catedra „formulele ESTE importante pentru viitorul vostru” si la un moment dat, dupa ce a repetat  „mi-ar PLACE sa invatati economia”, am indraznit sa spun ca „i-ar placea asta, dar nu este posibil”. Profa nu a inteles insa ca incercam sa o ajut sa vorbeasca si m-a dat afara din curs pe motiv ca „fac galagie”

Update: si eu mananc litere, scriu aiurea pentru ca ma grabesc (cei care ma au in lista de mess mi-au invatat „scrisul codat” cu litere aiurea pentru ca n-am nimerit tastaura sau cu spatiu nu cu „-„) si nu am avut pretentia sa nu gasesc o litera mancata in cursurile de la facultate, dar asta e bataie de joc… Nu dau numele cursului si nici al profesorului

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

