Gura lumii…


Stiu ca pot fi si mai rea de atat si inca ma intreb cum de am devenit atat de nesuferita. Imi pare rau cateodata dupa ce spun cate ceva, asa ca sper sa nu va suparati prea tare.

Revenind, urasc zilele de luni, vineri si duminica. Sa incepem cu luni. Pai cine are chef de viata dupa un weekend in care m-am trezit tarziu si m-am culcat si mai tarziu, dupa ce am aflat toate, dar absolut toate noutatile despre ce face mama, tata, sor’mea, bebelu’ care inca nu e nascut, mamaie si asa mai departe, dupa ce am iesit si eu in lume, iesiri inaintea carora evident exista o cearta in care tata e actorul principal. Eu vreau masina, el isi expune motivele pentru care nu mi-o da, motive pe care le-am invatat si mereu sunt in aceeasi ordine si vena din frunte parca i se face zi de zi mai mare si mai colorata atunci cand se enerveaza.

1- e seara si e aglomeratie raspuns: „mie imi place cand traficul e infernal, posibilitatea de a face accident este mult mai mica, nu e ca si cum as goni pe strazile orasului si nu acord prioritate, fiecare sofer isi tine banda si eu sunt printre ei, incercand de zor sa nu opresc motorul si gandindu-ma ca poate bag si eu a doua la un moment dat”

2- e noapte, ras: „uimitor, masina este dotata cu faruri, faruri care-mi asigura vizibilitatea si fascinant chiar orasul e luminat, avem lumina stradala, desi nu stau in Bucuresti sau Paris”

3- consumi benzina. ras: „daca masina ar merge cu apa as consuma apa, dar din pacate benzina trebuie sa consume, deci cam asa sta treaba: mergi cu masina pana cand vezi ca rezervorul e oarecum gol, dupa care te duci frumos la o benzinarie unde… da!!! pui benzina (tre’ sa scriu un post cu experientele mele la benzinarii)”

4- nu ai experienta, ras: „si nu o sa o am niciodata in ritmul asta, plus ca nu e chiar o nava spatiala, am un volan, un schimbator si trei pedale, daca ti se pare complicat promit ca nu ascult muzica pentru ca acolo intr’adevar tre’ sa apesi pe mai multe butoane pentru a ajunge la rezultatul dorit..”

5- nu gasesti loc de parcare. ras: „zau? e matiz, deci ma pot gandi ca am plecat cu bicicleta si caut un loc sa-mi las bicicleta”

6- daca te loveste cineva. ras: „d’aia platim asigurarea si casco, daca intru eu in el imi fac masina pe casco si-i dau asigurarea, daca situatia e invers el imi da asigurarea si gata (in ambele situatii sunt convinsa ca o sa incep sa plang =)) )”

7- mergi si tu fara, asa poti sa bei si tu o bere. ras: „parintii nu-si incurajeaza odraslele sa consume bauturi alcoolice tu nu ai vazut ce zice la TV? asadar cafea si cola pentru mine ::))”

Asadar, dupa toate astea cum sa mai ai chef de ziua de luni? Fiecare inceput e greu si luni e groaznic, de la trezitul de dimineata pana cand seara te intorci acasa si te gandesti ca esti abia la inceputul saptamanii.

Vineri… ei… vineri evident ne gandim ca vine weekend-ul si ca treaba poate fi facuta si mai tarziu.. sau poate luni… si a mai trecut o saptamana in viata noastra si suntem deja batrani si parca a mai aparut un rid in plus…

De duminica nici nu mai trebuie sa zic nimic parca am ochii in lacrimi ca vine luni si nu ma pot gandi la nimic altceva decat la tot ceea ce trebuie sa fac toata saptamana. In plus, imi aduc aminte ca am uitat de unele lucruri de sambata si ca trebuie musai sa si dorm ca sa nu am ochii lipiti luni.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

