Cum m-am distrat azi


Stiam ca e o zi proasta inca de dimineata cand m-am trezit tarziu si am vazut ca am ramas fara zahar, drept urmare am baut cafea amara, dar am zis ca nu e chiar asa de rau cand am inceput sa rad isteric la munca si sa ma uit timp de mai mult de o ora la filmulete nostime. Am ras eu, a ras Larisa, a ras Mihai la un moment dat toata firma radea si eu am fost nevoita sa plec pe teren ca sa ma opresc din ras. Uimitor si pe teren a fost ok, asa ca deja ma gandeam ca o sa am o zi superba cu soare afara, iesit pe usa firmei devreme inainte de 5 si cafea cu multa frisca dupa program. Ei bine nu, ce a rezultat? Ploaie, lipsa masina, dureri de cap si de stomac, lucrat pana la 6 jumate, fara cafea, doar lapte, pe care am vrut sa-l fac cu cacao, dar cand l-am bagat la cuptor a iesit un fel de… branza scarboasa, pui gatit de tata care l-a uitat la fiert…deci a ajuns un fel de… pui lipit de o cratita neagra ce inainte era rosie, fum  mult in casa de la puiul ars si somn si insomnie si ….

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

