Papararam


N-am mai scris de ceva vreme si in cazul in care nu v-ati dat seama pana acum sau nu m-am plans destul de mult incat sa nu uitati asta sunt un om ocupat da!!! si nu, nu sesiunea este de vina, dar am atatea de facut am unghii de aranjat, par de intretinut si cel mai important poate sa am grija de toate cacaturile (da stiu am un fix cu acest cuvant in ultima vreme da’ asta e) pe care cacaciosii mi le arunca-n spate sau pe care le preiau crezand ca trebuie sa fac asta. Mi-am schimbat pozitia patului astazi, deci nu cred ca voi dormi la noapte crezand ca un personaj malefic din desenele animate vrea sa ma arunce intr-o prapastie plina de noroi

PS: de ce romanul are impresia ca daca te-ai spalat aerul curat iti face rau? (Anca te anunt ca-ti cenzurez comentariile la post-ul asta, anumite lucruri raman intre noi :)) )

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

