Picturile rupestre contineau avertismente, dar femeile s-au uitat la stete si au inventat horoscopul


Acest material contine expresii considerate urate de cei care vor sa citeasca ceva scris de o fata finuta.

Revenind, urasc barbatii si cum nu am timp si nici dispozitia necesara sa va fac sa ma intelegeti va dau doar cateva motive si promit ca voi detalia in viitor. Primul este poate cel mai important. O tanti tre’ sa fie finuta, numai ca nimeni nu si-a pus intrebarea daca poate sa fie asa all the time? Adica femeia tre’ sa zambeasca cu toti dintii albi ca perla si cand una ii toarna ceara fierbinte pe picioare si dupa o trage fara pic de mila vazand cum fiecare fir de par de pe bucata de piele alba a femeii urla „nu mai vreau”, ca sa aiba picioare fine pentru a purta fusta tot pentru a le face pe plac barbatilor? Da dragele mele, suntem niste mici sclave, sclave ce fac totul pentru a „imparti zâmbete si pentru a intoarce ochii dupa picioare fine, decolteuri largi si sfaturi utile pentru cei care au nevoie de asta” si când eram in pesteri si barbatii se duceau dupa hrana si cautau un animal salbatic cred de fapt ca stateam si ne pensam sau ne machiam, cautand o creanga ceva mai stabila pentru a o folosi pe post de toc sau o frunza cu tepi care sa se lipeasca ceva mai bine de piele. Ceea ce este si mai grav e ca ei probabil veneau in pesteri cu un porumbel sau cu un peste pentru ca se duceau si ragaiau sau cautau prin salbaticie ceea ce mai tarziu s-a numit „alcool”, iar femeile ii asteptau cu bratele larg deschise si cu vesnica replica „lasa dragul meu, poate data viitoare, nu e nicio problema”, dupa care le faceau un masaj la picioare si ii mangaiau pe burta in timp ce barbatii sforaiau si visau la bate mari si camile care sa alerge cu 200km/h. Tot de atunci s-a nascut si ideea  cum ca parul si unghiile femeii tre’ sa fie puternice si sanatoase. Cand barbatii se suparau, este stiut ca luau femeia de par si o duceau… habar n-am unde, dar ideea e ca o trageau de par, asa ca ea trebuia sa aiba podoaba capilara puternica si unghiile la fel ca sa poata vana ea in locul barbatilor. Istoria a continuat si asa ne-am nascut noi, le multumesc doar celor care au decis ca este bine ca femile sa poarte si ele adidasi si blugi. Ei, se poate observa asadar acum intoarcerea catre salbaticie a unora dintre noi. Pitzipoancele, care azi poarta fuste scurte sau pantaloni din material transparent, dar sintetic si in care fetele au impresia ca sunt ciupite de mii si mii de tantari, nu sunt mai cochete, ci doar arata faptul ca nu sunt destul de evoluate ca celelalte. Si da, daca vedeti una pe strada cu sutana este cea mai inteligenta dintre toate… asta doar daca nu sunt 40 de grade afara si sutana e neagra, atunci e doar calugarita.

Nu urasc insa toti barbatii. Nu-i pot uri pe cei gay in primul rand. Ei saracii stiu ce inseamna sa porti un sutien push-up si tocuri de 12 cm, sa te uiti la talpile tale seara cum au o culoare nedefinita, dar cu o evidenta tenta de movuliu si cum pot fi confundate cu niste baloane cu cinci capete care mai de care mai strivite(pentru ca toate fetele trec si prin asta, am incercat sa ma duc la o festivitate cu blugi si bluza in dungi, dar nu am fost considerata… tocmai un designer de moda sa spunem). Nu-mi urasc nici rudele sau prietenii de sex masculin cu care am discutii care mai de care mai filosofice zilnic. De exemplu faptul ca eu scriu pe usa biroului „MAGAZIE, REDACTIA S-A MUTAT LA SPORT” si Cali vine si scrie pe un alt perete „PENTRU REDACTIE VIZITATI MAGAZIA” nu ma deranjeaza prea tare, numai ca in timpul discutiilor cert inteligente in care „ne dorim numai binele din lume” ma astept sa nu-mi zambeasca cu toti dintii lui de un alb ceva mai galbui decat cel perlat pe care trebuie sa-l aiba doar fetele.

N-are legatura, da’ tre sa va spun si asta:

Chiar daca pe usa scrie „magazie” a venit azi o tanti sau ieri… :-?? Care spunea asa „eu am fost ciobanca la viata mea si doctorul mi-a zis ca trebuie sa ma duc la Voila pentru tratament. La inceput mi-a fost frica, pentru ca m-am uitat si eu la filme si am vazut diverse lucruri rele de acolo, dar m-am dus si acum… acum am asa niste probleme… daca vad un cutit imi vine sa ma tai si nu ma pot abtine” si nu, concluzia nu era ca vorbeam cu un emo de 60 de ani, ci ca trebuie sa ascundem cutitele din birou.

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

