Prima si ultima leapsa… hope so…


Am primit o leapsa mai ciudata si cum e a 12548753859485948 pe care o primesc si nu o bag in seama, am zis ca e un „must have” al anului.

Rar- ma gandesc la o lamaie

Am nevoie de- ploaie

Nu sunt- ipocrita

Nu vreau- sa merg singura cu trenul

Sunt- roxu cu r mic

As vrea- sa pot fi ipocrita/ ceai cu miere si carti de colorat

Imi plac- noptile

Vad- de la balconul meu deseori cum rasare soarele

Gust- o gluma seaca

Ascult- de obicei ce urla vecinii

Mi-e frica de- fulgere, caini, indiferenta, prostie, copii cu ochii mari, de cineva care plange

Intrat in rand cu lumea – CHECKED

Post penibil si plictisitor – CHECKED

Zambiti va rog, poza vine ceva mai incolo

have fun

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

