Dar cocorii unde se duc cand se duc?


Este cunoscut deja faptul ca in orice redactie de stiri vin oameni cu fel si fel de probleme. Nu o sa stau sa insir acum, dar trebuie sa cititi urmatoarea faza.
Sa zicem ca o tanti care pare cat se poate de normala a intrat acum cateva luni in redactie. Cum ni s-a parut cat se poate de normala am inceput cu totii sa vorbim cu ea sa vedem cu ce o putem ajuta. Ei bine femeia spunea ca vecinul de palier o urmareste, ca i-a pus camere de luat vederi in casa…. si atunci cand vorbea cu noi il auzea cum rade pentru ca “avea un cip si in creier”. Bun, ne-am speriat, femeia a plecat si am crezut ca totul s-a terminat.
Numai ca….
Azi aflu ca de fapt lucrurile nu stau chiar asa si ca tanti din Ploiesti a tinut legatura cu un coleg si ca astazi au vorbit chiar la telefon. Dupa o lunga discutie despre „vocile reale si cipurile implantate in cap” colegul nostru fara nume a incercat sa puna „stop” discutiilor care durau de luni de zile si nu se mai sfarseau. Va invit sa cititi mai departe.

– Doamna si eu am aceleasi probleme ca dumneavoastra, noi suntem cei jertfiti.
– Da, asa este, ultima oara v-am vazut in august…
– Si sunt dragut doamna?
– Sunteti foarte frumusel!
– Cum sunt?
– Sunteti foarte frumusel!
– Mai spuneti-mi o data ca nu va cred….
– Sunteti foarte frumusel!
– Stiti… telefonul meu este ascultat, asa ca nu mai putem vorbi de pe acest telefon asa ca va rog sa sunati la 07xx xxx xxx. Aveti grija ca nu o sa spun ca sunt eu, ca sa nu asculte cineva telefonul, nu o sa recunosc nimic si o sa va spun ca sunt Gigel Popescu (nume fictiv, de fapt numele unui alt coleg, coleg care detine si numarul de telefon primit de femeie)
– Am inteles, o sa va sun pe acest numar atunci
– Doamna, dar haideti sa avem o parola, ce ziceti de „Dar cocorii unde se duc cand se duc”?
– E bine si eu ce trebuie sa fac sa spun asta ?
– Da, spuneti parola si eu raspund la fel si ne dam seama ca putem vorbi in liniste atunci. Ati notat nr de telefon si parola?
– Da!
– Sigur? Repetati sa vad ca ati notat corect
– „Dar cocorii unde se duc cand se duc”
– Foate bine, acum trebuie sa eliminam probele ca sa nu fim prinsi. Trebuie sa dati foc la hartie si sa aruncati cenusa in toaleta sau sa mancati hartia
– Cum sa mananc hartia?
– Pai aveti probleme cu stomacul?
– Nu!
– Atunci? E o simpla bucatica de hartie….
– Haideti ca va sun mai tarziu

–- dupa 3 ore ––
este sunat Gigel Popescu de femeie, cum Gigel nu avea numarul si nu stia ce s-a intamplat inainte, raspunde:

– Alo, da
– „Dar cocorii unde se duc cand se duc”?
–– moment de liniste–-
– Poftim?
– „Dar cocorii unde se duc cand se duc”?
– Unde vor ei doamna…
– Cine sunteti?
– Gigel Popescu….
– A, da stiu, nu va puteti da numele real….

Morala: unde’s cocorii?

Declar asta ca fiind gluma anului, nimeni nu se mai poate inscrie in concursul cu glume, asa ca tot respectul…

6 comentarii

Din categoria funny

6 răspunsuri la „Dar cocorii unde se duc cand se duc?

  1. oarecare

    senzational, am ras de m-am prapadit! super tare colegul cu farsa… chiar e frumusel?

  2. roxu

    Normal ca e frumusel, o sa-i transmit mesajul 🙂

  3. :))

    va tineti de glume pe-akolo…..

    :))

  4. Nu se poate! E incredibil! Pe cine a sunat „modata”?

Lasă un răspuns

