Traiesc in Ploiesti si asta imi provoaca riduri


de aici lumea ma considera inteleapta,pentru ca se presupune ca gandesc. Ei bine nu e adevarat, fraierilor v-am pacalit pe toti pana acum

E 20:45 si e vineri si inca sunt la job, n-am viata clar. Si culmea, chiar mai pot, desi am dormit maxim 5 ore si am si murit de frig si ieri si azi, pentru ca dupa logica mea o geaca subtire, dar in carouri, rezolva problema celor -20 de grade de afara.

Ma duc acasa, pe viscol.

Si nu, nu va imaginati ca am masina. Dupa ce i-am lipit oglinda a inceput sa ninga si cum nu-mi place patinajul artistic si nu am nici cauciucuri de vara,pardon de iarna, ce vorbesc daca stau bine sa ma gandesc trebuie chiar sa schimb cauciucurile (are cineva o bicicleta?) am decis sa las copilasii din spatele blocului sa se bucure de un om matiz de zapada.

Va doresc zambete, zambete adevarate adica nu pentru ca ati ramas zambind in frig.

Vreau si eu ceai bun si sa nu ma bag in frigider ca sa ma incalzesc

2 comentarii

Din categoria Diverse

2 răspunsuri la „Traiesc in Ploiesti si asta imi provoaca riduri

Lasă un răspuns

