Dragul meu Asus


Dragul meu Asus, nu am vrut niciodata sa te supar si nici sa scap ceai ori pufuleti pe tine. Zilele trecute cand ai fost bolnav si aveai febra mare am fost tare ingrijorata. Compresele reci nu functioneaza la tine asa ca m-am gandit sa te despart de baterie si tu mi-ai explicat ca ai nevoi de mai mult somn.

Acum ca-ti este mai bine ma bucur ca esti iar printre noi si ca temperatura ti-a scazut,

A ta stapana, Roxu

PS: te iubesc mult draga Asus si nu vreau sa ne despartim pana nu se termina criza economica cel putin

5 comentarii

Din categoria funny

5 răspunsuri la „Dragul meu Asus

  1. Andrei Constantinescu

    Imi pare rau dar TOSHIBA RULLZZ babyyy :X

  2. dydy

    paai cred ca are temperatura ca il ti in pat si se incinge…le poti cere prietenilor tai care te iubesc nespus si nescris de ziua asa ceva: http://www.spot.ro/cat_Cooler-Pad-racire-externa
    depinde de tine ce model iti alegi
    p.s: sunt colega ancai de garsoniera si ne-am cunoscut la camin anul trecut! era sa nu te recunosc….arati suuuper bine!

Lasă un răspuns

