Geek de Ploiesti reloaded


Asadar sunt nominalizata de ph-online.ro (tocmai am facut reclama) la doua categorii

1 – la jurnalistul anului in Prahova aici http://bit.ly/a5Nysn
2 – la bloguri din Prahova aici http://bit.ly/bcBHT6

Mi s-a spus ca ar trebui sa vreau sa castig, nu stiu daca vreau inca pentru ca nu stiu daca merit. La jurnalistul anului din Ph cu siguranta nu merit, propun Roxana Tanase. La blog nu stiu sincer cati vizitatori pe zi au altii. Stiu in schimb ca ceea ce scriu eu aici, cand imi aduc aminte ca am si un blog, nu trebuie sa aiba vreo asociere cu job-ul meu. Daca aici imi scriu frustrarile de zi cu zi asta nu inseamna ca randurile mele trebuie sa fie legate de ziarul si televiziunea unde lucrez, pentru ca ai mei colegi chiar sunt oameni seriosi.

Concluzia: faptul ca un geek din Ploiesti isi scrie frustrarile pentru ca in afara de cuvinte nu gaseste alta modalitatea de a se exprima nu inseamna ca asta face si la job.

Anyway daca-mi citit blog-ul stiti acum unde sa votati…

Va doresc zambete

Din oraselul meu mic (asa mi s-a spus :)) ) v-am scris cu drag mereu sau mi-am scris cu drag mereu pentru ca de multe ori am scris pentru mine

4 comentarii

Din categoria Diverse, Local, revista presei

4 răspunsuri la „Geek de Ploiesti reloaded

  1. iulian serban

    succes! am comis si eu doua voturi….pt cine crezi?

Lasă un răspuns

