Ce draaaaguuut


Asadar am aparut in „Altphel”. Si nu e pt prima data cand un site la care scriu apare in saptamanalul de la noi si nici pentru prima data cand materialul publicat e „de bine” cum ne place noua sa spunem.

Nu ma intelegeti gresit, nu-mi doresc din tot sufletul sa aveti de ce sa-mi dedicati o pagina in care sa radeti de mine (desi pe bune ca ati avea motive si daca nu gasiti promit ca intr-o zi cand sunt happy happy joy joy vi le dau chiar eu).

Daca data trecuta era vorba de o mini lauda la adresa blog-ului (daca nu a fost asa si eu asa am perceput-o news flash pt voi: fiecare intelege cum vrea, asa ca too bad!, eu sunt optimista din fire si am luat partea plina a paharului) acum e vorba despre site aka PloiestiulMeu.ro.

Si nu pot sa nu va spun ca da, mi-a furat un zambet materialul pentru ca numai noi stim cat muncim la site-ul ala. Cat despre traficul mic am o veste pentru toata lumea: nu vrem trafic mare in care sa fie incluse si persoanele fara valoare!

Jur ca nu-l vreau pe Gigel care sta si fumeaza in coltul scarii si scuipa seminte in fata bisericii sa-mi citeasca materialele pe site. Si nu o vreau nici pe Mary care nu stie sa-si cumpere decat fuste cu sclipici din Obor si pentru care cuvantul „virgina” se mai potriveste doar fetelor  <5 ani.

Putini dar culti, avea sa zica un geniu in viata (stiu ca-mi citesti blogul merit si eu o zi libera? Te roooooggg!)

Hai somn usor 🙂

2 comentarii

Din categoria Local, revista presei

2 răspunsuri la „Ce draaaaguuut

  1. iulian serban

    Ce faceti voi pe ploiestiulmeu.ro merita toata stima si tot respectul. Jos palaria pentru initiativa asta..

Lasă un răspuns

