Am o ferma doar a mea


Ma joc farmville in prostie si nu ma pot controla. In fiecare zi stiu sigur ca trebuie sa-mi cultiv terenul si sa-mi aduc prunele, sa-mi perii pisicile si sa plantez alte flori sau legume… asta desi ajung rupta de somn acasa. Niciodata nu ma pot culca fara sa-mi ingrijesc ferma..

Am chiar si o scoala, o biblioteca, hambar sau cladiri unde se tin vacile si gainile…

Tre’ sa ma opresc…

Intre timp vreti sa fiti vecinii mei? Promit sa fiu un vecin bun si sa ma trimit cadouri zilnic ;;)

2 comentarii

Din categoria made in Romania

2 răspunsuri la „Am o ferma doar a mea

  1. :))

    am avut si eu o perioada problema asta, pana m-am cam plictisit sa tot cultiv….:))

    mai intru din cand in cand si mai fac cate ceva

Lasă un răspuns

