Un „Te iubesc” de caca… la propriu


Anul trecut va scriam de inimioarele cu manute si maini care spun „I love you” daca le apesi pe nu stiu ce parte a corpului lor pufos si roz. Anul acesta am insa o alta stire tot de sezon. Fuse Valentine’s Day deci oamenii s-au gandit la iubire.

Si desi pare ciudat, mai ales ca tocmai ce am plans/ ras de patania politistului cu profa, nu e vorba de romani!!!

Un nene fermier (a nu se face legatura cu Farmville) din Minnesota a daruit sotiei sale de Valentine’s Day…. o inima de fertilizator de animale rahat lunga de un kilometru.

Deci omu ii spune ca o iubeste ca pe un caca si cum reactioneaza fomeia???? „cel mai mare si mai original cadou de Valentine’s Day pe care l-a primit vreodată. Ceilalti ar spune ca este un cadou scarbos, dar mie mi se pare dragut. De ce sa nu faci ceva amuzant cu ceea ce ai?”.

Trecand peste socul initial si stergandu-mi lacrimile de cat am ras, am o singura intrebare.

Anul viitor se vor purta inimioarele din voma?

Am scris chiar cu rosu, asa in ton cu Ziua lui nenea Vali

2 comentarii

Din categoria Diverse, funny, revista presei

2 răspunsuri la „Un „Te iubesc” de caca… la propriu

  1. sau alea din ceară de urechi. le poţi pune şi muştiuc şi iese şi de-o lumânare….

  2. asta de Dragobete cred :))

Lasă un răspuns

