Chill out


De citit in timp ce dati play la asta

Sunt la ziar si probabil sefii care-mi citesc blogul se vor intreba de ce nu scriu stiri. Pentru ca simt ca bucatica mea mica de creier care trebuia sa functioneze din cand in cand, mai ales in momentul in care sunt la job, nu vrea sa ma asculte. Nici macar mainile nu ma asculta cand le zic sa tasteze ceva, acum nu stiu exact cum de scriu, mainile fac asta fara ca eu sa fiu implicata

E vineri si e 12. 30 dar eu spun la toata lumea „Neata” pentru ca simt ca abia m-am trezit. Si nu sunt apta pt o zi agitata, vreau o zi cu draperiile trase la geamurile din dormitorul meu inghesuit, cu o carte usoara si o cana de ceai si melodia asta pe fundal:

PS: de ce cand am sesiune primesc carti noi pe care vreau sa le citesc? Nu de alta dar chiar nu ma simt vinovata daca las cursurile si incep sa citesc cu totul altceva, asta am facut si inainte de licenta

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse, Local

Lasă un răspuns

