Cand uit de blog nu uit de mine


Nu uit de mine cand uit sa scriu pe blog. Sunt 2 posibilitati ori am intrat in zile din care nu mai ies ori imi aduc aminte in cele din urma de mine.

Acum nici nu stiu ce varianta este cea corecta. Stiu doar ca e 1:36 si ca am avut o zi plina, atat de plina incat zambesc singura in camera mea mica de la mansarda in timp ce sunt deja la a 5-a tigara – asta desi imi tot promit ca nu mai fumez in camera –

Am 2 melodii care nu m-au lasat sa dorm pana acum una e de la Emeric Imre  Nebun de alb – normal ca asta e –  si mi-am adus aminte de Festivalul de Jazz din Ploiesti.  Nu am sa uit niciodata momentele in care trebuia sa fac 5 stiri in acelasi timp, dar se gasea Ovidiu sa ma faca sa zambesc si sa fiu draguta ca ma fotografiaza si sa ma gandesc de 2 ori inainte sa spun ceva, ca nu cumva sa aiba iar cum sa-mi darame tot rationamentul din 2 replici.

Si am aceeasi senzatia ca atunci cand ascult melodia asta si pe bune de nu ma gandesc parca la aceleasi lucruri… la unele cu gandul ca inca nu pot sa cunosc un om din prima si ca am nevoie de ani de zile sa-mi dau seama cum este el, la alte lucruri ma gandesc cu alta naivitate care stiu ca nu e buna, dar nu vreau sa renunt la ea pentru ca-mi place de multe ori si la altele cu dor si mila si oftica si … alb

A 2-a melodie e Printre Flori de la Alexandra Hristov pe care am descoperit-o recent. Si nu stiu de ce dar imi aduc aminte de Mati si de momentul in care m-a obligat sa beau o cana cu lapte si ou ca sa nu mai fiu ragusita… „poate marea m-a mintit”

Eram pe balcon si ma uitam la vesnicul bec care niciodata nu statea aprins si fumam… aveam geamuri normale nu unu pe tavan si nu fumam singura… asa cum nici acum nu fumez singura desi dormi deja si aveam o mie de ganduri pe care le spulberam printr-un singur cuvant apoi si am cazut de mii de ori si desi nu stiu sa arat de multe ori nici acum nu stiu care din cel o mie de ganduri e cel mai bun, dar imi place „nesiguranta asta”

Imi place simplitatea asta … complicata si parca m-as imbraca in fusta si mi-as lua papucii de Vama, as urca in primul metrou desi mereu le incurc pentru ca ma gandesc la altceva cand sunt la metrou si as zambi … as zambi pentru ca simplitatea asta complicata imi place.

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse

Lasă un răspuns

