Din seria sa mai radem #marti


Da, da, stiu am abandonat blogul si-mi pare rau, dar inca stiu parola si username-ul deci o sa mai intru si o sa ma scriu. Mi-am adus aminte azi cand mi-a zis Strumfita ceva de blogul meu si cum nu am inspiratie, fac ca orice bloger care vrea sa scrie si nu stie ce: iau ultimele cautari si incep sa explic oamenilor de ce sa NU mai revina pe blogul meu:

Asadar, ieri, printre alte cautari, userii de net au dat search pe „Goagal” si la aceste mirifice sintagme:

cum se formeaza mucii – ha?

domestos reclama noua – nu stiu reclama, dar stiu la ce postare te-a condus si crede-ma ca nu e funny deloc sa nu mai poti respira din cauza faptului ca ai folosit prea mult Domestos. V-am zis ca am facut un „facelift” la un mop albastru cu niste Domestos? Acum e alt mop mai frumos si… alb.

tucson sau duster – Tucson claaaarrr!

cum sa mergi pe role – nu stiu asta si nici nu vreau sa stiu, deci nu te pot ajuta, nu mai intra aici ca nu ai ce cauta, really

popescu gigel telefon – Geez, nu mai bine intrebi ce nr de telefon are, decat sa stai sa-l „gugaluiesti” cu orele?

cum se promoveaza la facultate – Cu multe nopti nedormite si cearcane adanci – nu uita de castraveti pe ochi altfel iesi cu riduri multe

reclame domestos – asta a fost cautat de 5 ori, deja dau mail la Domestos vreau bani pt promovare

Si gata ca restul sunt secrete :))

Voi reveni, zic eu cat de curand, dar nu ma promit nimic 🙂

Scrie un comentariu

Din categoria funny

Lasă un răspuns

