Nu este la moda sa spui „Multumesc”


In ultima perioada m-am tot „ciocnit” cu persoane care nu cunosc definitia cuvantului „Multumesc” sau cum s-ar simti ei daca s-ar auzi propuntand „Te rog frumos”….

Ma intreb daca un cuvant de trei silabe cum este „multumesc” este greu de pronuntat sau de scris cum reactioneaza ei cand se enerveaza? Oare la fel de „tacuti” sunt?

Mi se pare de bun-simt sa-l faci pe cel care iti ofera ceva sa se simta bine, nu in ideea de urcat pe podium sau de „pieptanat” dar este NORMAL sa multumesti daca ti se ofera ceva, este NORMAL sa spui „te rog” cand ceri ceva este NORMAL sa nu te astepti de la celalalt sa-ti ofere ceva doar in schimbul unei portii bune de nesimtire…

Si ca sa termin intr-un ton la fel de trist cum am inceput, am dat search pe YouTube „multumesc” si al doilea rezultat este unul extrem de reprezentativ pentru romani… daca nici sa scriem nu stim, de ce sa am eu pretentii sa stim sa folosim anumite sintagme cand este cazul…

Print screen:

Un comentariu

Din categoria Diverse, made in Romania

Un răspuns la „Nu este la moda sa spui „Multumesc”

  1. „Multumesc”, „te rog frumos”..”imi cer scuze” cuvinte uitate de romani.

Lasă un răspuns

