Matiz reloaded si oglinda retrovizoare in geanta


Victorie! Dupa ce o saptamana am avut oglinda retrovizoare in geanta sau in birou am reusit in fine sa-mi duc masina la service si m-am ales cu o oglinda la locul ei.

Asadar, dragi vecini voi cei care va intrebati de ce luneta mea e atat de murdara incat nu se vede nimic prin ea raspunsul e unul simplu: pt ca nu aveam cum sa vad prin geamul din spate date fiind datele problemei.

Intre timp am si garantie la „operatiunea realizata in service-ul auto” asa cum scrie chiar pe document, pentru ca baietii din service mi-au acordat 3 luni garantie pt faptul ca sunt clientul lor fidel.

De data asta nu mi-au mai zis „Va mai asteptam”  cred ca si din cauza faptului ca le-am zis ca vin cu tot cu OPC daca mai raman cu oglinda in mana in viitorul apropiat. Asta inainte sa le zambesc cum numai eu stiu… da, sunt rea… o adevarata scorpie cum imi zic unii prieteni

Weekend frumos, asta pentru cine are parte de un weekend liber

Zambiti

Scrie un comentariu

Din categoria Diverse, funny, Local, made in Romania

Lasă un comentariu